Dent üniversal Hizmetlerimiz

Gülüş Tasarımı, Endodonti,Estetik Diş Hekimliği, Lamine Diş, İmplant, Zirkonyum Kaplama,Porselen Kaplama, Diş Beyazlatma, Çocuk Diş Hekimliği, Periodontoloji, Ayrıca, çene cerrahisi alanında da uzmanlaşmış olan kliniğimiz, çene yapısıyla ilgili sorunları teşhis etme ve tedavi etme konusunda uzmanlaşmış bir ekibe sahiptir.

implantoloji

İmplant

İmplant eksik dişlerin tedavisinde kullanılan ve çene kemiğinin içine yerleştirilen titanyumdan yapılmış vidalardır.
ortodonti

Ortodonti

Ortodonti; uyumsuz ve çapraşık dişlerin uyum ilişkilerini teşhis ve kontrol eden, bu durumu önlemeye çalışan ve tedavisini yapan diş hekimliği branşının uzmanlık dalıdır.
Çene Cerrahi

Çene Cerrahisi

Ağız, Diş ve Çene Cerrahisi bölümümüzde, ağız içerisindeki tüm yumuşak dokuların (dil, yanak, dudak, tükürük bezleri vb.) dişlerin, çenelerin ve çene ekleminin her türlü rahatsızlığının ve hastalığının teşhisi ve cerrahi tedavileri gerçekleştirilir.
dis estetigi

Diş Estetiği

İdeal ve estetik bir gülüş hattı için yapılan tedaviler arasında, diş üzerinde gerçekleştirilen işlemler bütünü diş estetiği tedavileridir.
Endodonti

Endodonti, bir diğer adıyla kanal tedavisi olarak bilinmektedir. Dişin enfekte olması ya da önemli derecede çürümesi nedeniyle hastanın dişine endodonti tedavisi uygulanır.
Pedodonti

Pedodonti (Çocuk Diş Hekimliği), 0-13 yaş grubu çocukların süt ve daimi dişlerinin sağlıklı olarak korunmasını, çürük, travma, kalıtımsal ve benzeri etkenlerin bu dişlerde oluşturduğu sorunların giderilmesini amaçlayan bir anabilim dalıdır.
Zirkonyum Kaplama

Zirkonyum bir alaşım olup dişlerdeki problemlerin giderilmesi için kullanılan gri metaller yerine beyaz bir alaşımdır.
Porselen

Porselen Kaplama

Porselen Diş Kaplama: Çeşitli sebeplerle aşırı madde kaybına uğramış dişlerin korunması için dişlerin üzerlerinin diş şeklindeki materyaller ile kaplanması işlemidir.
diş estetiği

Estetik Dolgu

Son yıllarda siyah dolgu uygulamasının yerini alan estetik dolgu, dişlerdeki eksiklik ve hasarlı durumları herhangi bir görünüm kaygısı yaratmada çözen dolgu yöntemidir.
Periodontoloji

Periodontitis; diş ve dişi destekleyen dokuların (periodontalligament, sement, alveol kemiği) yıkımıyla karakterize iltihapsal bir hastalıktır. Diş eti iltihabı alveol kemiğine (çene kemiği) kadar ilerlemiştir.
dis beyazlatma

Bleaching (Diş Beyazlatma)

Diş Beyazlatma, dişlerin yüzeyindeki mine yapısında oluşan renkli organik ve inorganik maddelerin diş beyazlatma jelleri ile giderildiği kozmetik bir çözümdür.